reklama 5 v magazínu pro ženy

Nepřehlédněte

I školní výlet může být zábavný

 
celý článek | Admin | přečteno: 30109x 2017.01.11

Jak hubnout bez hladovění a chemických přípravků?

 
celý článek | Admin | přečteno: 30157x 2014.07.11

Květiny, které nikdy nezvadnou

 
celý článek | přečteno: 30098x

newsletter

Chcete být informování o nových článcích? Přihlašte se k odběru novinek

Nakupvakci.cz a jeho neustále sliby, aneb jak snadno přijít o peníze

 
 

EDIT: Nechávám záměrně níže původní znění mého článku, nicméně okamžitě po jeho zveřejnění se mnou paní Šerpánová, provozní ředitelka portálu, vykomunikovala vše potřebné, peníze zaslala ze svého účtu, přestože jí pořád od WOW Travel slibují, že mi to pošlou oni a dokonce jako kompenzaci kromě omluvy zaslal dárkový voucher do Krkonoš pro dvě osoby, který věnuji jako kompenzaci známým, co měli do Turecka letět. Jde vidět, že média dokážou popohnat situaci více, než neustálé emailování, nicméně ve výsledku vyplývá to, že problém nebude v serveru Nakupvakci.cz, který alespoň reaguje na emaily a snaží se vše řešit, ale na straně WOW Travel. Tímto děkuji všem ze serveru Nakupvakci.cz za úspěšné dořešení mého případu a jejich vstřícnost.


8.3.2014 - Kupuji zájezd pro dvě dvojice. Pro jednu na konec září a pro druhou na říjen 2014, času tedy dost.

9.3.2014 - Po objednávce mi přišly vouchery a instrukce, jak je uplatnit. To jsem také udělal a na internetu jsem na daném odkazu v jakési pro mě informatika nepochopitelné tabulce organizované přes Google dokumenty, vyplnil termíny, jména cestujících a kódy voucherů

7.4.2014 - přichází mi potvrzení od německé cestovní kanceláře WOW Travel, která má zájezd zprostředkovat. Potvrzení přichází jen na tu druhou dvojici, tedy říjnový termín

18.9.2014 - je týden před odletem a stále nic nedošlo k té zářijové skupině, tak píšu společnosti Nakupvakci.cz

19.9.2014 - paní Fiedlerová ze zákaznické podpory Nakupvakci.cz mi píše, že vouchery posílala už 20.3.2014 a posílá je tedy znovu. To je sice pěkné, ale vouchery jsem měl už od začátku, tedy 9.3.2014, já je uplatnil oboje a potvrzení od WOW Travel jsem dostal jen na ty říjnové termíny, kde už byly i časy letů, apod. Mám prý čekat, že WOW Travel pošle na email zbytek pokynů.

22.9.2014 - nervozita stoupá, píšu přímo do WOW Travel email, co se děje a že chci potvrzení a časy odletů

22.9.2014 - i paní Fiedlerová píše do WOW Travel email, kde jsem v kopii, co se děje

22.9.2014 - paní Fiedlerová mi sděluje, že musím uplatnit kódy z voucherů v onom pochybném Google formuláři - ano, to jsem samozřejmě udělal a dokonce i znovu 19.9.2014, kdy jsem dostal vouchery znovu na email

22.9.2014 - paní Fiedlerová mi sděluje, že si všimla, že mám 2 objednávky na Turecko a že na říjen uplatněny jsou a na září nejsou. Prý mám vouchery uplatnit znovu

22.9.2014 - tak tedy uplatňuji vouchery znovu, potřetí. Potřetí mi také při odeslání formuláře sděluje další stránka, že rezervace byla úspěšně vytvořená. Pro jistotu dělám snímek obrazovky a zasílám důkaz paní Fiedlerové. Ta mi odpovídá, že mám vydržet do zítra, že pošlou prý všechny potvrzení a časy odletu - čas slavit?

23.9.2014 - 3 dny do odletu. Nikdo se mi neozval, píšu znovu na Nakupvakci. Odepisuje mi paní Plecháčková také z podpory, že znovu kontaktovali CK, že mám vydržet

24.9.2014 - 2 dny do odletu. Opět se nikdo neozývá, znovu píšu a dostávám odpověď od paní Fiedlerové, že mám poslat jména cestujících, že jim celou dobu posílají jméno moje a nikoliv objednané dvojice, pro kterou jsem celou dobu uplatňoval vouchery. První zmatek, sami mi potvrdili, že mám dvě objednávky a já jsem již v emailu několikrát psal, že voucher je pro mé známé, nikoliv pro mě, tak asi nemohu uplatňovat objednávku na sebe a vypisovat do formuláře cestující moje jméno, že?

25.9.2014 - 1 den do odletu. Opět se mi nikdo neozval, opět píšu a dostávám odpověď, že mám Nakupvakci kontaktovat na telefon a nebo poslat svoje číslo. Jakobych ho v emailech a u objednávky neuváděl, navíc je v  mém účtu na Nakupvakci.cz

25.9.2014 - píše mi Obchodní zástupce paní Šteňová, cituji (omluvte chyby, které nejsou způsobeny mnou): "komunikuje se společností WOW Travel a komunikace je zdlouhavá. Poprosím Vás o telefonní kontakt na Vás. Je to urgentní. "

Asi už jste tušili, jak to dopadlo. Volali mi, že WOW Travel tuto rezervaci v systému nemá a že volná místa již zaplnill jinými lidmi a že tito dva cestující bohužel neodletí. Že tedy vrátí peníze.

21.11.2014 - po mojí urgenci mi odpovídá opět paní Šteňová: "velice se omlouváme za vzniklou situaci. Nebylo to záměrně myšlené. Peníze za všechny vouchery včetně voucheru za pana Kříže a paní Křížovou jsme poslali WOW Travel minulý týden. Bohužel došlo k informačnímu šumu. Požádám Vás o zaslání SWIFT a IBAN pro zahraniční platby. Chybu napravíme."

22.11.2014 - chtějí po mě ještě SWIFT a IBAN účtu, aby mi mohli převést peníze z WOW Travel. Měl by to asi podle zákona řešit Nakupakci, ale neřeším to a doufám.

5.12.2014 - dotazuji se, jak dlouho to bude ještě trvat, odpověď zní, že zahraniční platby trvají déle. Ano, to je pravda, ale nikoliv od září, že?

13.12.2014 - opět se dotazuji už opět notně nervózní

15.12.2014 - paní Šteňová mi odpovídá, že se omlouvá a že bude do WOW Travel volat, aby vše napravila

15.12.2014 - dostávám email od paní Šerpánové, provozní ředitelky. Ta se omlouvá a jako satisfakci mi připisuje 300 kreditů na můj účet Nakupavkci.cz (děkuji pěkně)

16.12.2014 - dostávám email od paní Šteňové: od společnosti WOW Travel a paní Maggie Shubert nám bylo přislíbeno, že zítra ráno převedou 80% platby a pošlou nám printscreen platby, který Vám obratem zašleme na Váš e-mail. Podle částky, kterou pošle CK Vám zbylou část dorovnáme. Celá tato záležitost bude uzavřená do konce týdne ve Vaší spokojenost.

28.12.2014 - píšu email, že opět nic nedošlo, ani na účet, ani žádný email od nich, který slíbili. 

 

A od té doby se mi už vůbec nikdo neobtěžoval psát ani volat. A proto vznikl tento článek...

V příštím týdnu bude celá záležitost předána již po předchozím varování mému firemnímu právnímu zástupci a o dalším postupu budu samozřejmě vás čtenáře včas informovat. A ponaučení? I kdyby mi peníze vrátili, zkušenost je to opravdu k nezaplacení a to bohužel nejen pro mě, ale i pro skupinu, která mi věřila a těšila se po letech na svoji dovolenou, na kterou šetřili několik měsíců a dodnes nemají ani zážitky z dovolené, ani svoje peníze nazpět.

Jiří Hošek,
majitel a provozovatel webu www.portalprozeny.cz a spoluautor www.zivotnacestach.cz

| přečteno: 30045x
 

Poslat článek
Tisk

Štítky: nakupvakci

 
archiv

Nejzajímavější články

 

Věci, které se ve školách neučí

Možná vám to přijde jako poněkud staromódní téma. Všem je nám jasné, že na některé životní situace školní osnovy neexist...
 
celý článek | Jana Brandtlová | 2020.11.07 | přečteno: 30184x

Vyvážená strava jako cesta ke zdravému tělu. Nejčastější chyby, kterých se dopouštíme při tvorbě jídelníčku

Základem zdravého životního stylu a úspěšného hubnutí byla a vždy bude vyvážená strava. Ať chcete, nebo ne, pokud j...
 
celý článek | Nina Albertová | 2022.03.31 | přečteno: 30535x

Přivítejte jaro ve svěžím a stylovém outfitu i vy

První jarní den je už za námi a právě teď je ten pravý čas zaměřit se na svůj šatník. Pokud jste taky dospěla k tomu, že...
 
celý článek | Lea Kubová | 2020.03.31 | přečteno: 30086x

Vše potřebné pro cyklistiku

Během jízdy na kole se nejen dokážete maximálně unavit, ale zároveň i načerpat mnoho duševních sil. Na rozdíl od mnoha j...
 
celý článek | Nina Albertová | 2021.08.24 | přečteno: 30173x
 

Portál pro ženy