newsletter

Chcete být informování o nových článcích? Přihlašte se k odběru novinek

4 hlavní důvody, proč jsou ženy tak úspěšné v prodeji

 
4 hlavní důvody, proč jsou ženy tak úspěšné v prodeji

Genderové předsudky jsou ve světě podnikání stále patrné. Ženy podnikatelky čelí vyšším překážkám než jejich mužské protějšky. Přesto se mnoho z nich dokázalo prosadit a těší se zaslouženému respektu. Mezi ty nejúspěšnější a zároveň nejznámější jména patří Oprah Winfrey, Falguni Nayar či Kiran Mazumdar Shaw.

 

Ale v čem vlastně tkví tajemství jejich úspěchu, a to zejména v oblasti prodeje? Odpověď vás zřejmě nepřekvapí. Ženy disponují kombinací specifických vlastností, které jim dávají jedinečnou výhodu. Navíc se již dávno sžily s moderními nástroji – moc dobře vědí, co je CRM systém a mnohdy z něj umí vytěžit víc než mužští protějšci.

1. Schopnost navázat spojení

Ženy jsou přirozeně dobré v komunikaci a naslouchání, což jsou základní atributy při budování obchodního vztahu. V prodeji je totiž důležité efektivně sdělit myšlenku, ale také pochopit potřeby a obavy klienta. Díky své empatii a schopnosti vnímat detaily jsou ženy schopné snadno budovat důvěru a stabilní obchodní partnerství.

2. Kreativní myšlení

Prodej je dynamický obor, kde je nutné hledat inovativní řešení a přizpůsobit se potřebám trhu. Ženy často přistupují k výzvám s otevřenou myslí a nabízejí jedinečný pohled na danou problematiku. Kreativní myšlení patří mezi nejvíce oceňované dovedností ve světě byznysu – a jsou to právě dámy, které v této disciplíně vynikají.

3. Sebedůvěra a odvaha riskovat

Kdo chce v oblasti prodeje uspět, musí mít odvahu zdravě riskovat. Známé tváře z řad úspěšných podnikatelek potvrzují, že to skutečně platí. Ale nezaměňujme kuráž se zbrklostí - ženy obvykle velmi pečlivě zvažují budoucí kroky, a proto jsou schopny učinit promyšlená a úspěšná obchodní rozhodnutí.

4. Organizace a multitasking

Ženy jsou často zodpovědné za více rolí, ať už jde o rodinný život nebo řízení firmy. Tato schopnost multitaskingu a efektivní organizace jim umožňuje, aby si udržely přehled a řídily své obchodní aktivity vysoce efektivně. Fakt, že dokážou skloubit různé aspekty svého života, jim umožňuje uspět i v prodeji. A když mají po ruce špičkový software pro řízení projektů, cestu k vytyčenému cíli jim nemůže překazit snad vůbec nic.

 

2024.09.20 | Nina Albertová | přečteno: 751x
 

Poslat článek
Tisk

Štítky: ženy podnikání práce

 
archiv

Nejzajímavější články

 

Slevové kódy, užitečný pomocník pro vaše nakupování

Co to jsou slevové kódy, k čemu slouží, jak vznikly a jak vám mohou ušetřit za nákupy? Dozvíte se v následujícím textu. ...
 
celý článek | Nina Albertová | 2020.02.05 | přečteno: 31435x

Tipy, jak vybrat nejvhodnější způsob vytápění domácnosti

Vzhledem k současné celosvětové energetické krizi není překvapením, že mnozí z nás více přemýšlejí o způsobech vytápění,...
 
celý článek | Lea Kubová | 2023.06.16 | přečteno: 31282x

Kustovnice čínská jako pochoutka i lék

Alternativní způsoby léčení a nejrůznější odnože tradiční medicíny dnes zažívají jakousi renesanci. Také je jako dopl...
 
celý článek | Kateřina Pořízová | 2016.04.16 | přečteno: 30851x

Psychosomatická onemocnění

Náš psychický stav je vždy provázán s naší fyzickou kondicí. Pokud se cítíme psychicky dobře, projevuje se to na naší ná...
 
celý článek | Petra Zápotočná | 2017.11.02 | přečteno: 31277x
 

Portál pro ženy