Nepřehlédněte
Top 5 potravin, které vám pomohou zhubnout
newsletter
Chcete být informování o nových článcích? Přihlašte se k odběru novinek
4 hlavní důvody, proč jsou ženy tak úspěšné v prodeji
Genderové předsudky jsou ve světě podnikání stále patrné. Ženy podnikatelky čelí vyšším překážkám než jejich mužské protějšky. Přesto se mnoho z nich dokázalo prosadit a těší se zaslouženému respektu. Mezi ty nejúspěšnější a zároveň nejznámější jména patří Oprah Winfrey, Falguni Nayar či Kiran Mazumdar Shaw.
Ale v čem vlastně tkví tajemství jejich úspěchu, a to zejména v oblasti prodeje? Odpověď vás zřejmě nepřekvapí. Ženy disponují kombinací specifických vlastností, které jim dávají jedinečnou výhodu. Navíc se již dávno sžily s moderními nástroji – moc dobře vědí, co je CRM systém a mnohdy z něj umí vytěžit víc než mužští protějšci.
1. Schopnost navázat spojení
Ženy jsou přirozeně dobré v komunikaci a naslouchání, což jsou základní atributy při budování obchodního vztahu. V prodeji je totiž důležité efektivně sdělit myšlenku, ale také pochopit potřeby a obavy klienta. Díky své empatii a schopnosti vnímat detaily jsou ženy schopné snadno budovat důvěru a stabilní obchodní partnerství.
2. Kreativní myšlení
Prodej je dynamický obor, kde je nutné hledat inovativní řešení a přizpůsobit se potřebám trhu. Ženy často přistupují k výzvám s otevřenou myslí a nabízejí jedinečný pohled na danou problematiku. Kreativní myšlení patří mezi nejvíce oceňované dovedností ve světě byznysu – a jsou to právě dámy, které v této disciplíně vynikají.
3. Sebedůvěra a odvaha riskovat
Kdo chce v oblasti prodeje uspět, musí mít odvahu zdravě riskovat. Známé tváře z řad úspěšných podnikatelek potvrzují, že to skutečně platí. Ale nezaměňujme kuráž se zbrklostí - ženy obvykle velmi pečlivě zvažují budoucí kroky, a proto jsou schopny učinit promyšlená a úspěšná obchodní rozhodnutí.
4. Organizace a multitasking
Ženy jsou často zodpovědné za více rolí, ať už jde o rodinný život nebo řízení firmy. Tato schopnost multitaskingu a efektivní organizace jim umožňuje, aby si udržely přehled a řídily své obchodní aktivity vysoce efektivně. Fakt, že dokážou skloubit různé aspekty svého života, jim umožňuje uspět i v prodeji. A když mají po ruce špičkový software pro řízení projektů, cestu k vytyčenému cíli jim nemůže překazit snad vůbec nic.
Poslat článek
Tisk
Štítky: ženy podnikání práce