newsletter

Chcete být informování o nových článcích? Přihlašte se k odběru novinek

4 hlavní důvody, proč jsou ženy tak úspěšné v prodeji

 
4 hlavní důvody, proč jsou ženy tak úspěšné v prodeji

Genderové předsudky jsou ve světě podnikání stále patrné. Ženy podnikatelky čelí vyšším překážkám než jejich mužské protějšky. Přesto se mnoho z nich dokázalo prosadit a těší se zaslouženému respektu. Mezi ty nejúspěšnější a zároveň nejznámější jména patří Oprah Winfrey, Falguni Nayar či Kiran Mazumdar Shaw.

 

Ale v čem vlastně tkví tajemství jejich úspěchu, a to zejména v oblasti prodeje? Odpověď vás zřejmě nepřekvapí. Ženy disponují kombinací specifických vlastností, které jim dávají jedinečnou výhodu. Navíc se již dávno sžily s moderními nástroji – moc dobře vědí, co je CRM systém a mnohdy z něj umí vytěžit víc než mužští protějšci.

1. Schopnost navázat spojení

Ženy jsou přirozeně dobré v komunikaci a naslouchání, což jsou základní atributy při budování obchodního vztahu. V prodeji je totiž důležité efektivně sdělit myšlenku, ale také pochopit potřeby a obavy klienta. Díky své empatii a schopnosti vnímat detaily jsou ženy schopné snadno budovat důvěru a stabilní obchodní partnerství.

2. Kreativní myšlení

Prodej je dynamický obor, kde je nutné hledat inovativní řešení a přizpůsobit se potřebám trhu. Ženy často přistupují k výzvám s otevřenou myslí a nabízejí jedinečný pohled na danou problematiku. Kreativní myšlení patří mezi nejvíce oceňované dovedností ve světě byznysu – a jsou to právě dámy, které v této disciplíně vynikají.

3. Sebedůvěra a odvaha riskovat

Kdo chce v oblasti prodeje uspět, musí mít odvahu zdravě riskovat. Známé tváře z řad úspěšných podnikatelek potvrzují, že to skutečně platí. Ale nezaměňujme kuráž se zbrklostí - ženy obvykle velmi pečlivě zvažují budoucí kroky, a proto jsou schopny učinit promyšlená a úspěšná obchodní rozhodnutí.

4. Organizace a multitasking

Ženy jsou často zodpovědné za více rolí, ať už jde o rodinný život nebo řízení firmy. Tato schopnost multitaskingu a efektivní organizace jim umožňuje, aby si udržely přehled a řídily své obchodní aktivity vysoce efektivně. Fakt, že dokážou skloubit různé aspekty svého života, jim umožňuje uspět i v prodeji. A když mají po ruce špičkový software pro řízení projektů, cestu k vytyčenému cíli jim nemůže překazit snad vůbec nic.

 

2024.09.20 | Nina Albertová | přečteno: 343x
 

Poslat článek
Tisk

Štítky: ženy podnikání práce

 
archiv

Nejzajímavější články

 

Womanizer - váš jedinečný hravý společník

Asi jste už slyšeli známé pořekadlo o tiché vodě, která omílá břehy. Ať už mu věříte, souhlasíte s ním, nebo nik...
 
celý článek | Štěpánka Černá | 2016.02.08 | přečteno: 30810x

10 nejlepších kousků na letošní jaro

Jasná a kontrastní jarní móda potěší různými styly, zajímavými potisky a barvami. Navzdory osobním vizím a odlišnému zam...
 
celý článek | Lea Kubová | 2022.05.31 | přečteno: 31009x

5 potravin, které pozitivně mění naši náladu

Strava a nálada spolu úzce souvisejí. Zdravé a výživné potraviny mohou mít na psychiku obrovský vliv. Pomáhají zmírnit s...
 
celý článek | Jana Brandtlová | 2024.09.28 | přečteno: 283x

Belgický rýžový dort

Před pár lety jsem měla tu čest prožít pár dní v Bruselu. Kochat se místním koloritem a především ochutnávat jíd...
 
celý článek | Sabina Stehnová | 2013.03.04 | přečteno: 30461x
 

Portál pro ženy