Nepřehlédněte
Anální sprcha: Intimní hygiena a potěšení v jednom
newsletter
Chcete být informování o nových článcích? Přihlašte se k odběru novinek
Zájem o online prodej potravin zůstává i po rozvolnění
Internet jsme během covid-19 začali využívat skutečně naplno. Podle ČSÚ se k němu denně připojovalo až 75 % dospělých a pokud jde o lidi ve věkové skupině 16 až 44 let, tak dokonce 95 % lidí z této cílovky. A změnilo se i naše nákupní chování, pokud jde o potraviny a nápoje. Jako Česká republika jsme se dokonce dostali nad průměr v Evropské unii a jen mírně zaostáváme za Německem. Dobře se vedlo a vede již zavedeným online prodejcům potravin, rychle se snažili rozhoupat i tradiční kamenní prodejci, ale covid-19 umožnil i vzniku takových projektů, jakým je Přivezemnákup.cz, což je moderní nákup potravin online, který pomáhal během pandemie hned dvakrát a pokračuje ve svém fungování dodnes. Nejenže nabídl kvalitní službu rozvoz potravin Praha a střední Čechy, ale též pomohl filharmonikům, které covid připravil o práci.
Za myšlenkou dovozu potravin až ke dveřím stojí šéfdirigent souboru Bohemia Symphony Orchestra, Martin Šanda, který se společníkem Františkem Zemjánkem založili projekt Přivezemnákup.cz. A právě tato roznášková služba zaměstnala i filharmoniky souboru. Hvězdy, které dříve v orchestru doprovázely takové persony, jakými jsou José Carreras, Vanessa Mae či Michel Bublé, teď zvonily na zvonky zákazníků, aby jim předaly objednané potraviny a další zboží. Zajímavý příběh šéfdirigenta, který se stal kurýrem, proběhl i řádky českých médií.
Projekt s rozvolněním neskončil
Právě naopak, pokračuje dál a na českém trhu tak vznikl nový, svěží a moderní online supermarket pro rozvoz potravin až do domu vlastními kurýry v rámci Prahy a Středočeského kraje nebo po celé ČR prostřednictvím Zásilkovny a Balíkovny. Přivezemenákup.cz, to je rozvoz čerstvých potravin, včetně sortimentu pekárny a cukrárny, chlazených a mražených potravin, čerstvého ovoce a zeleniny, trvanlivých potravin, nápojů, též ale drogerie, potřeb do domácnosti, pro děti a pro domácí mazlíčky. Nechybí dokonce ani dárková služba či dovoz květinových kytic.
Nákupní chování jsme změnili a nechce se nám vracet do starých kolejí
Všimli si to i obchodníci. Nákupy online jsou pohodlné a ekologické. Nemusíme o víkendech trávit volný čas v nákupních centrech, raději se věnujeme koníčkům či rodině. Projekt Přivezemenákup.cz podporuje ekologii a umožňuje i beztaškovou donášku. Firma též recykluje obalové materiály. Zákazníci oceňují mimo jiné bohatý sortiment pro domácí zvířata. Velká balení krmiva, ale třeba i stelivo pro kočky je mnohem pohodlnější koupit online a nechat si jej přivézt až domů.
Poslat článek
Tisk
Štítky: nákup, domácnost, online, rozvoz potravin, pandemie covid-19