Nepřehlédněte
Pozvánka do vznešené Anglie, Pes Jejího Veličenstva
Slevové kódy, užitečný pomocník pro vaše nakupování
Ženy samoživitelky a půjčky? Pozor na dluhovou past!
newsletter
Chcete být informování o nových článcích? Přihlašte se k odběru novinek
Nevíte kam s věcmi? Pak je náš osobní sklad právě pro vás
Jestli řešíte nedostatek místa v bytě, domě, sklepě, garáži, kanceláři nebo třeba obchodě, pravděpodobně pro vás máme řešení. Řeč je o systému osobních skladů, kde si můžete po určitou dobu bezpečně a levně uskladnit vaše věci. Celý proces lze domluvit a provést velice jednoduše a také proto je tato služba na vzestupu.
Nezávazná poptávka
Pokud vás tato možnost zaujala, není nic jednoduššího než navštívit náš web, dozvědět se něco víc a napsat si o nezávaznou cenovou nabídku, ušitou vám na míru. Naši pracovníci vám podle vašeho zadání nabídnou vhodné skladovací boxy a následně se domluvíte na způsobu převozu vašich věcí.
Skladování i stěhování
Aktuálně máme sklady v Praze, Berouně a Příbrami, nicméně ani vzdálenost není překážkou. Určitě zvažte možnost kombinace s další službou firmy Profigroup, a to stěhování všeho druhu. Rozhodně není problém vaše věci vyzvednout, zabalit a v jednom ze skladů bezpečně uložit. Z bezpečnostních důvodů nejsou naše sklady veřejně přístupné, nicméně své věci si kdykoliv můžete prohlédnout online po přihlášení do svého účtu. Online probíhá i objednávka odvozu věcí zpět k vám, stačí nás kontaktovat prostřednictvím formuláře a domluvit si vhodný termín.
Krátkodobě i dlouhodobě
Skladovací prostory je možno pronajmout krátkodobě i dlouhodobě, a to už od 190, respektive 145 Kč za metr čtvereční měsíčně, rádi s vámi probereme i možnosti skladování nadměrných předmětů. Jedná se vždy o větrané, suché a zabezpečené prostory, kde bude o vás majetek dobře postaráno. Kromě skladování a nezbytných úkonů navíc neplatíte nic navíc – vykládka a nakládka ve skladu, příprava na skladování a ujeté kilometry při cestě zpět jsou zdarma.
Rádi vám tedy nabídneme naše služby, zkušenosti a nejlepší řešení vašeho problému s nedostatkem místa.
Poslat článek
Tisk
Štítky: stěhování úklid věci uožení skladování